Tuesday 4 December 2012

PERPUSTAKAAN PALING COOL DI CHINA

Perpuastakaan ialah sebuah tempat yang bosan. I can say this eventhough I was a head librarian once. Hanya sebilangan kecil sahaja orang yang mahu lepas di khutub khanah kerana let's ne honest perpustakaan tak menarik jika dibandingkan dengan McDonalds. Why else do u think kids these days study di McDonalds? Anyway dibawah ialah Perpustakaan Liyuan ditengah kota Beijing






Ianya dibina ditengah taman dan bagi memastikan bangunan ini blend in dengan persekitarannya, ianya dihiasi dengan ranting kayu yang menutup tingkap-tingkap kaca yang melitupi keseluruh bangunan. Sungguh cozy. Diharap kerajaan Islam Barisan NasionalDato Seri Najib akan membina perpustakaan sebegini di Malaysia bagi membangunkan mentaliti umat Melayu Bumiputera Terpilih Lindungan Taming Sari Islam Malaysia. Hidup Power Rangers... Hidup!





Laporan asal Designboom

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...