Monday 10 December 2012

KAPAL MEWAH


So anda ada sebuah kapal mewah. Kaum kerabat dan rakan Sheikh anda juga mempunyai kapal mewah. Bagaimana untuk membuatkan kapal mewah anda lain dari kapal mewah kepunyaan rakan kaya dunia yang lain? Apa kata anda meletakkan sebuah gelongsor udara di tepi kapal mewah anda? Freestyle Slides menawarkan khidmat pembuatan gelongsor
udara jika anda kemaruk mahu masuk kedalam laut dengan cara yang paling cool. Setiap gelongsor udara ini dibuat dari PVC dan boleh dikembangkan dalam masa 20 minit. Setiap gelongsor dibina secara custom untuk anda bagi memastikan keunikan. Gelongsor yang dibina Freestyle Slides mempunyai kecuraman 45 darjah bagi memastikan keseronokan maksimum. Cool beans!



Laporan asal BornRich

1 comment:

  1. Excellent post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Very helpful information particularly the last part :) I care for such information much. I was looking for this certain info for a long time. Thank you and best of luck.
    Look into my web blog seo services chennai

    ReplyDelete

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...