Monday 24 December 2012

BOT PELAYARAN 5 BINTANG DI SUNGAI AMAZON


Aqua Expedition ialah sebuah syarikat yang menawarkan pelayaran didalam bot berkelas 5 bintang diatas sungai Amazon. Dua buah bot milik mereka direka khas bagi memberikan keselesaa dan kemewahan maksimum untuk mereka yang mampu. Setiap bilik dialam MV Aria dan MV Aqua dilengkapi pendingan hawa dan bilik mandinya sendiri. Sebanyak 24 orang tamu boleh dibawa oleh
kedua-dua bot ini pada satu-satu masa. Ia juga dilengkapi dengan dek tingkat atas yang memberikan pemandangan cantik kepada penumpang. In this case anda tak perlu naik kapal cokia macam dalam cerita Anaconda untuk menikmati kecantikan sungai Amazon. Harga pakej untuk 3 malam bermula dari USD 2500 seorang.




Laporan asal AquaExpedition

3 comments:

  1. Banyak kapal kapal yang bagus dan unik ya :D tapi yang bikin unik kapal ini berada di sungai amazon

    ReplyDelete
  2. Youг own artіcle has veгifiеԁ
    necesѕary to me. It’ѕ quіte informаtiѵe and you're obviously very educated in this region. You have opened my eyes for you to various views on this subject matter using intriguing and solid articles.

    Here is my web-site :: Xanax

    ReplyDelete

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...