Thursday 24 January 2013

ANGKASA RAYA : MERCU TANDA BARU KUALA LUMPUR


Angkasa Raya bakal menjadi sebuah bangunan yang unik di KL. Ditengah-tengah dan diantara dua menara, sebuah taman hijau dibina. Ini menepatkan restoran dan chillax area bagi penghuni bangunan ini. Angkasa Raya bakal menjadi hotel dan kondo mewah yang mempunyai pemandangan Petronas Twin Tower sepanjang masa. Berketinggian 285, meterAngkasa Raya memberi kelainan dari segi

rekaan bangunan yang sedia ada di KL. Angkasa Raya direka oleh Buro Ole Scheeren yang sebelum ini mereka banguna stesen TV CCTV di Beijing.





Laporan asal World Architect

2 comments:

  1. betul ke nk wat kat kl nih ? mcm membazir je

    Datanglah ke blog saya
    http://themafiacyber.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. berfikiran terbuka lah. kemajuan yang lebih harus dikecapi.. apa guna 58tahun merdeka kalau asyik nak fikir membazir atau jimatkan duit je... klu nak ckp bagus guna duit tu untuk rakyat miskin, kerajaan bukan tak bagi peluang pekerjaan dan sekolah kat semua rakyat, hanya rakyat je yang tak boleh nak usaha, harap nak free je..

      Delete

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...