Thursday 28 February 2013

BEDAH PERUT BUAYA UNTUK MENGELUARKAN MAYAT


Peristiwa ini berlaku di sarawak, di mana seorang lelaki menjadi mangsa oleh seekor buaya pada saat dia menyeberangi sebuah sungai di tempat dia berada. Tanpa di sangka-sangka mncul sekor buaya dalam saiz yang sangat besar. Maut pun tak dapat di elakkan, buaya besar itu langsung menyergapnya dan menyeret lelaki tersebut ke dalam air. Setelah mangsanya terbunuh, si buaya langsung mencabik-cabik tubuh mangsa dan mengambil satu persatu potongan tubuhnya.
Khabar tentang dimakannya lelaki inipun tersebar di kampungnya, penduduk kampung sepakat untuk menangkap buaya tersebut untuk

mengeluaarkan potongan-potongan tubuh mangsa. Rencana perburuan pun disusun hingga akhirnya buaya dapat di tangkap.

Kisah pembedahan perut buayapun diiringi oleh tangis memilukan dari keluarga mangsa. Dari perut buaya dikeluarkan potongan-potongan tubuh mangsa satu-persatu. Anda boleh melihat pada gambar-gambar di bawah ini:






































8 comments:

  1. innalillah...
    kan elok kalau awal-awal dah gi tangkap buaya tue..
    tapi, memang tak tahu ada buada kot..
    mungkin memang ajal dia...

    ReplyDelete
  2. sama kes macam dkat sungai niah miri jer aku tengok.

    ReplyDelete
  3. ni bujang senang ni.....bkn kt thailand...kt serawak...

    ReplyDelete
  4. ni blaku kat niah,miri.. kejadian bersebelah dgn sekolah aku dulu. siap dgr mak dia menjerit2 lagi time tu. kzn dia sama class dgn my sis. kzn dia injured kena libas eko buaya. org kmpg situ ckp buaya tu mmg dh show off kan diri b4 kejadian. tp xtau la dorg still x beware. da ckp itu 'saudara' dorg yg kena sumpahan n xkacau penduduk tepi sungai.. maybe sbb kepercayaan dorg lah tu..

    ReplyDelete
  5. ini kat sarawak Malaysia lah..

    ReplyDelete

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...