Monday 7 May 2012

Arab saudi bakal sekat jemaah haji dan umrah Malaysia akibat Demo BERSIH 3.0


Akibat kebobrokan politik murahan khawarij PAS yang berdemo BERSIH di Madinah dan Makkah,kerajaan Arab Saudi sudah berkira kira mahu mengharamkan jemaah haji dan umrah Malaysia daripada masuk ke negara itu.


Khawarij PAS dan haprak pakatan langsung tidak menghormati kesucian Baitullah,hingga membawa masuk politik kotor hasil air tangan Ambiga hingga ke Masjidil Haram dan Masjidil Nabawi.




Dakwah Ambiga yang menyokong umat Islam murtad dan penaung LGBT hingga ke tanah haram begitu berjaya sekali. Pasti aparat pakatan bertepuk gembira apabila melihat gambar Nik Abduh dengan bangganya mempamerkan Baju T Bersih berlatar belakangkan Kaabah dan juga gerembolan khawarij dengan banner Bersih didalam masjid nabi.


Tindakan khawarij dan haprak pakatan bakal menyebabkan seluruh umat Islam dari Malaysia tidak dapat menunaikan ibadah Haji dan umrah. Aparat khawarij PAS dan pakatan sudah tidak tahu membezakan politik dengan agama. Ini semua ajaran Hj Hadi dan Nik Aziz 2 ekor ulamak akhir zaman yang mengajar kononnya politik itu agama.


Agama tidak mengajar kita supaya mengadai akidah,mengadai al quran dan juga nama Allah semata mata mahukan sokongan politik.Agama juga tidak akan menghalalkan cara seperti mana khawarij PAS mahu asalkan matlamat mereka tercapai.


Rakyat negara ini berhadapan kemungkinan dilarang daripada mengerjakan haji atau umrah untuk tempoh tertentu selepas sekumpulan rakyat negara ini dikesan menganjurkan perhimpunan haram Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah, baru-baru ini.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, sebelum ini, Arab Saudi pernah melarang rakyat dari sebuah negara Islam daripada mengerjakan haji dan umrah selama tiga tahun kerana terdapat rakyatnya yang berdemonstrasi di tanah suci itu.
''Ini kerana pihak berkuasa Arab Saudi cukup tegas dengan sebarang demonstrasi haram dan dikhuatiri tindakan sama turut dikenakan ke atas Malaysia.
''Penganjur perhimpunan itu perlu bertanggungjawab dan berisiko membayar harga yang 'mahal' sekiranya jemaah dari negara ini dilarang mengerjakan ibadat haji dan umrah untuk tempoh tertentu," katanya pada sidang akhbar sebelum mengetuai Konvoi Bermotosikal Sempena Sambutan Hari UMNO ke-66 di sini hari ini.


Bersih LGBT di depan Kaabah,satu penghinaan oleh puak khawarij.
Khawarij dengan banner Bersih di Masjidil Nabawi
POLIS ARAB SAUDI KINI MELANCARKAN GERAKAN BAGI MENGESAN INDIVIDU ATAU KUMPULAN YANG TERLIBAT MEMBAWA DAN MELANCARKAN KEMPEN 'BERSIH 3.0' DI MAKKAH DAN MADINAH.


Read more: http://www.pisau.net/2012/05/saudi-bakal-sekat-jemaah-haji-dan-umrah.html#ixzz1u9vovqOP

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Green Life tidak bertanggungjawab terhadap comment pelawat berunsur lucah, politik mahupun perkauman yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik comment dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Green Life. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik comment sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...